НАП започва анкета за обслужването на клиенти

Други 08.07.2019 | 01:07ч.
Анкета с клиентите за нивото на тяхното обслужване ще проведе от днес до 12 юли НАП – Русе. Акцията е традиционна и се прави вече 2 години. Стремежът на анкетата е, чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. В 6-те въпроса с по 3 отговора са обхванати, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения. „Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа.Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание”, коментира директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.

Още от Други

© 2019 Thesite All rights reserved!